TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA

Popis kurzu na míru TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA

Cíle

  • zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu
  • naučit účastníky využívat na zákazníka orientované komunikační techniky
  • zvládnout různé typy telefonických rozhovorů objevujících se v obchodní praxi

 

Kurz je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

 

Obsah

Telefonování

Struktura telefonického rozhovoru

Typy telefonických rozhovorů v obchodní praxi

Audiotrénink uvedených typů rozhovorů

 

Charakteristika a forma

„Telefon v rukou obchodníka" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a tréninkové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • audiotrénink
  • individuální práce


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.