ROLE ÚSPĚŠNÉ RECEPČNÍ VE FIRMĚ - 1 denní trénink

Popis kurzu na míru ROLE ÚSPĚŠNÉ RECEPČNÍ VE FIRMĚ - 1 denní trénink

OBSAH
Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma
* co o firmě vypovídá recepční
* recepce jako služba firmě a zákazníkům
* klíčové role recepční (reprezentovat firmu – informovat – usnadňovat zákazníkům vstup do firmy)
* případová studie: rozpoznání silných/slabých stránek recepční
Telefonování a recepce
* dobrý první dojem po telefonu
* přijímání hovoru
* pravidla přepojení hovoru
* co nepatří k telefonování na recepci
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.