ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní

Popis kurzu na míru ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní

Určeno pro
pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů.

Cíl:
* Využít stížnost a reklamaci k udržení zákazníka a zvýšení prodeje
* Naučit se řešit stížnosti a reklamace ku prospěchu obou stran

Obsah:
* Postup přijetí stížnosti/reklamace a její řešení
* Výhody profesionálního vyřízení stížnosti/reklamace klienta
* Specifika vedení rozhovoru
* Řešení stížností/reklamací osobně a po telefonu
* Management stížností/reklamací
* Identifikace zacházení se stížnostmi/reklamacemi ve firmách
* Nácvik situací

Metody výuky:
Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.