Popis kurzu na míru PROFESIONÁLNÍ HOTELOVÁ RECEPČNÍ
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií.
Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním způsobem * Využít komunikačních dovedností pro získání spokojených hostů
Obsah: * Osobní přístup k hostovi – konkurenční výhoda * Potřeby a cíle hostů * Budování partnerského vztahu s hostem * Základní komunikační techniky: vedení rozhovoru s hostem, aktivní naslouchání, empatie * Mimoslovní projev jako důležitá součást komunikace * Obtížní klienti a jejich potřeby * Prevence obtížných situací * Pravidla komunikace stížností * Zvládání manipulací a námitek * Oddělení profesionální a osobní role * Profesionální vyzařování a reprezentace hotelu * Komunikace s kolegy v přítomnosti hosta
Metody výuky: Výklad s praktickými ukázkami, následná diskuze s účastníky, řešení individuálních situací, práce ve skupinách, hry, filmové ukázky, trénink modelových situací ve skupině, videotrénink s následnou analýzou.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.