Prodejni dovednosti a vyjednavani

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    675228

Popis kurzu na míru Prodejni dovednosti a vyjednavani

Prodejni dovednosti  

CIL         

Cilem treninku je dat obchodníkum nastroje k rychlemu a presnemu odhadu typu zakaznika, zlepsit verbalní i neverbalni komunikaci a provest ucastniky zakladni obchodni pyramidou.

OBSAH

  • Co zahrnuji prodejni dovednosti
  • Príprava na schuzku se zakaznikem
  • Vyznam prvniho dojmu (dojmu Vaseho i zakaznika)
  • Ucinne jednani s ruznymi zakazniky
  • Obchodni pyramida:
  1.   Navazani vztahu se zakaznikem
  2.   Zjistovani potreb
  3.   Motivy ke koupi
  4.   Prodej
  5.   Nabidka reseni
  6.   Zvladani namitek
  7.   Prodej ceny
  8.   Uzavrení obchodu „tah na branku“
  • Nacvik prvni casti obchodni pyramidy: navazani vztahu, zjistovani potreb, odhaleni motivace ke koupi

Vyjednavani

CIL         

Pracovni zivot nas denne stavi pred mnoho situaci, jejich resení vyzaduje jak takt, tak pochopeni argumentu druhe strany, kreativitu pri hledani vhodnych alternativ, zaujeti a motivaci pro resený problem i vhodne osobni nastaveni. Cilem seminare je pochopit, ktera situace je pro vyjednavani vhodna a umet spravne zvolit vyjednavaci styl.

OBSAH

  • Jak se pripravit na vyjednavani
  • Vyjednavaci styly
  • Faze vyjednavani
  1.   pripravna faze
  2.   pozicni faze
  3.   vyjednavaci faze
  4.   dohoda
  • Kdy nema smysl vyjednavat?
  • Jak mohu zvysit vyjednavaci silu?
  • Co delat, kdyz je druha strana silnejsi?
  • Jak si poradit se stranou, ktera nechce vyjednavat
  • Vyjednavani s nekompromisnim partnerem, ci partnerem pouzivajicim neciste praktiky