Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Délka trvání: 8 hodin Doba výuky: PC: 8,00 - 15,15 hodin (výuková hodina 45 min., polední přestávka) Zaměření: pro zájemce o práci v obchodní činnosti. Školení je koncipováno jako kombinace výkladu, diskuse a nácviku modelových situací. Je zaměřeno na oslovení zákazníka, argumentaci, odlišení a základní strategii kontaktu zákazníka. Počet účastníků v kurzu: do 20 Výukové materiály: testy, vlastní listy
Obsahová náplň kurzu: ? Nabídka zboží a služeb - kdo je Váš obchodní partner ? Vliv zpracovatelů vstupních služeb na obchodního partnera - odběratele ? Příklady situací ? Minibrainstorming ? Způsob uvažování investorů - velké firmy i malí zákazníci ? Formy a obsah nabídky - odlišení ? Načasování nabídky - kdy nabídku prezentovat ? Příklady situací ? Pokračování minibrainstorming ? Taktika jednání a argumentace, nonverbální komunikace (kamera a konfrontace vlastního úsudku a skutečnosti) - cvičení ? Shrnutí poznatků, shrnutí závěrů minibrainstormingu
výklad lektora - cca 1/3 školení řešení modelových situací -cca 1/3 školení sebereflexe a vnímání nonverbálních komunikačních prvků - videozáznam řízená diskuse nad aktuálními problémy - minibrainstorming - cca 1/3 školení
Výstupní doklad o úspěšném ukončení kurzu: Osvědčení o absolvování kurzu.