Situace z praxe: Zákazník si pořídil méně kvalitní a přesto dražší výrobek přímého konkurenta? Konkurenční boj zesiluje a je stále obtížnější se u zákazníka prosadit a získat si jeho přízeň? Je tedy třeba upnout pozornost na pracovníky, kteří firmu reprezentují, a tím mohou ovlivnit přímo zákazníkovo rozhodnutí?
O čem se povede dialog: Jak splnit základní očekávání klienta a firmy? Jak přistupovat k řešení úkolů a problémů? Profesionální vedení obchodního jednání, jeho skladba a posloupnost. Navázání kontaktu a první dojem jsou důležitou součástí úspěšného jednání. Jaké vyjadřování u klienta je nejvhodnější a jaké volit otázky? Vedení prodeje pomocí užitků a jak reagovat na námitky. A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...
Očekávaný přínos: Účastníci získají větší sebevědomí, naučí se vyhodnocovat průběh a výsledek obchodního jednání, díky využití profesionálních technik budou lépe dosahovat zákazníkova souhlasu s objednávkou Firma získá obchodníky, kteří ovládají základní techniky profesionálního obchodního jednání, a tím jsou úspěšnější, a tím firma dosahuje většího zisku
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.