Obchod a prodejní dovednosti

Obchod a prodejní dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 51100 - chcete vidět všech 45026 kurzů zaregistrujte se
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je…
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve…
LEAN ACADEMY - Lean Junior - 10 seminářů = 10 různých firem! Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty.…
Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý jeden praktický seminář se koná v jiné partnerské…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Na kurze sa dozviete, čo všetko spätná väzba je. Predovšetkým sa však budeme sústrediť na ich efektívne využitie.
Dodáváme znalosti a přetavujeme je v dovednosti použitelné v praxi. Zakládáme si na poznání vaší firmy, zkoumáme sociální klima i profesní potenciál…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
An innovative Development Program. For the first time in Prague! 1st - 3rd April 2020, could be organized as a company course or open course …
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem obchodníků (obchodních zástupců, prodejců, obchodních manažerů, account…
Koučink je v dnešní době pojem, který je tzv. „in“. Faktem zůstává, že stejně jako v oblasti konvenčních školení (manažerské dovednosti, obchodní…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím…
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je…
Úspěšný leadership v kostce Leadership akademie je cyklus workshopů zaměřených na rozvoj lídrů, a to od úrovně začínajících manažerů, kteří získali…
Svět mezilidské interakce se v posledních letech změnil a změna se nevyhnula ani obchodování. Na základě nových poznatků vysvětlíme, proč selhávají…
Jak se úspěšně chovat při komunikaci s ostatními         
postup příprava situace důležité postupy 
Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé…
Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?…
Výhody propojení HR a mediace jsou zřejmé a HR specialisté, kteří získají tyto "soft skills" pak mají ve společnosti významný přínos. Propojení těchto…
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie…
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby …
Kurz seznámí posluchače se současnými světovými trendy integrace cizinců a jiných etnických menšin. Představí možnost revidovaného (kritického…
Co účastí na workshopu získáte? Zlepšíte své lektorské dovednosti. Naučíte se vzdělávat moderně a využívat inovace pro zvýšení atraktivity vašich…
Všechny kurzy připravuji vždy na míru pro konkrétního klienta podle jeho požadavků. Klíčem je cíl zadavatele a očekávaný přínos kurzu pro jeho…
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata obchodních a prodejních dovedností podle zadání klienta. Např.: Prodejní rozhovor Zdolávání námitek…
Zakázkové kurzy na míru na všechna témata komunikačních a prezentačních dovedností podle zadání klienta. Např.: Jak jednat s různými typy lidí…
Prodejni dovednosti   CIL          Cilem treninku je dat obchodníkum nastroje k rychlemu a presnemu odhadu typu zakaznika, zlepsit verbalní i…
Obchodni dovednosti rozvijime nasledovnymi kurzy: prodejni dovednosti – zaklady uspesneho prodeje a reseni narocnych situaci uspesne vymahani…
Cílem kurzu je prohloubení právního vědomí posluchačů v oblasti pracovního práva. Pozornost bude věnována základním znalostem praktických postupů při…
Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se…
Kurz “Prezentace” je zaměřen na praktický nácvik komunikačních a prezentačních dovedností a jejich využití při vedení obchodního jednání. V anglické…
Aplikace neropsychologie do řízení vztahů   -        Vztahy a vazby jako pojítko každého systému -        Typologie osobnosti, životní role a…
Jak si vybudovat manbažerské myšlení, manažerské chování, získat manažerský nadhled a stát se skutečným Manažerem s "M" - Jak se liší manažerské…
  Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka? Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka? Jakým…
    Jak dosáhnout a udržet motivaci prodejního týmu? Jak získat do prodejního týmu schopné lidi? Jak vypadá ideální zácvik obchodníků? Jak…
Kurz mluveného projevu je určen všem, kteří potřebují prezentovat nebo zlepšit svůj vlastní projev a vystoupit na veřejnosti (např. začínající…
Cílem semináře je zejména výměna zkušeností obchodníků a nezávislého „soudního znalce". Současně poskytujeme možnost konzultací nad nejčastějšími…
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí…
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka. Co se…
Získání nového zákazníka Cenové jednání & Vytvoření přidané hodnoty Key Account Management Rentabilizace nerentabilních zákazníků Prodejní…
Moderní analýzy úspěšnosti prodejců hovoří o tom, že cca 80% úspěchu manažera i prodejce závisí na jeho postoji a osobnosti, a zbytek, tedy 20…
F rke Prot my nvestov r z e s ov s o v K ST ÝÝÝ N N V K K K K K K K K V K T T N V V O V V
  Popis programu: Obchodníci velmi často pro získání zákazníka používají mnoho argumentů/předností, které mají jejich výrobky, nebo služby, jako např…
  Popis programu: Důkladná, avšak zákazníky neobtěžující analýza potřeb, se stává klíčem k získání nových obchodů, nebo rozšíření prodeje nových služeb…