Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 101150 - chcete vidět všech 44236 kurzů zaregistrujte se
Osobnost obchodního zástupce - image osobní a firmy, společenská pravidla, doplňky Telefonická komunikace s klientem - metoda AIDA, SPIN Kultivovanost…
Osobnost vedoucího, předpoklady k vedení týmu - osobnostní typy, psychologické aspekty komunikace mezi členy týmu, interakční vazby, styl řízení…
Aktivní telemarketing. Efektivní prodej po telefonu. Strategie KIP a AIDA. Jak prezentovat produkt. Jak rozpoznat potřeby. Jak prodávat užitek.…
Seminář je určen všem mužům, kteří chtějí posílit profesionální image utvářením osobního vzhledu. Účelem semináře je porozumět proporcím těla,…
1. setkání: Značka zvaná "JÁ", 2. setkání: Komplexní tvorba stylu Dvě odpolední setkání jsou zaměřena na dosažení požadované změny osobního stylu a…
Program kurzu: 1 Marketing - úvod 2 Marketingový plán 3 Oblasti aplikace marketingu 4 Externí analýza * Analýza trhu * Analýza chování zákazníka *…
Cíl kurzu Doučit se základům prodeje s poradenstvím. Utužit loajalitu klientů a udržet stávající zákazníky. Zvýšit efektivitu prodejních jednání.…
1.DEN Prodejní styly a role prodejce Stanovení 4 základních rolí, které zákazník od prodejce očekává. Charakteristika těchto rolí, které by měl…
Rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním? Jaký je rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním a proč je důležité, aby si prodejce byl tohoto rozdílu vědom.…
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří s větší četností komunikují vně firmy, a pro ty, kteří významněji jednají interně. CÍL : a) Vybavit…
Komplexní psychologické ověření vlastností osobnosti posluchačů, orientované na jejich profesiogram, resp. na specifické nároky jejich práce. Výsledky…
Klub tajemníků správních orgánů akciových společností SSŘIP zahájil svoji činnosti v říjnu 1999. Jeho posláním je vytvořit prostor pro vzájemnou…
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům…
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost. Popis kurzu: Účastníci se naučí základům…
Cílem semináře je prohloubení obchodních, komunikačních a prezentačních dovedností. Účastníci se seznámí se zásadami účinného obchodního jednání,…
Trénink obchodních dovedností, první dojem, vedení obchodního jednání, zvládání námitek. Určeno: *obchodní zástupci*obchodní reprezentanti
Clients demand that you know their needs and respond to them rapidly, creatively and cost-effectively. Our courses provide you with tools and…
Though most transactions occur over the phone or via trading systems, clients still tell us the relationship is key. Whether you are selling to…
FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího…
FIREMNÍ SEMINÁŘE "NA MÍRU" PŘÍPRAVA analýza potřeb klienta, specifikace problému a požadavku formou osobní konzultace zpracování vzdělávacího…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Prodejní dovednosti typologie zákazníků komunikace se zákazníky kroky prodeje od prvního kontaktu k závěru jednání o ceně vyjednávání obchodních…
verbální komunikace neverbální komunikace prezentační dovednosti vyjednávání řešení konfliktů
Rozsah: 2 dny Témata: ? Zásady účinného projevu ? Příprava a frázování projevu (nácvik) ? Zvládání trémy (nácvik) ? Dikce, intonace, artikulace (…
Motto: Hlas je naším výrobním prostředkem. Někdy mluvíme tiše, jindy důrazně, či pomalu a zřetelně. Ostatní lidé nás poznávají podle hlasu. Hlas, jeho…
Program semináře: ukázka SW řešení pro treasury odzkoušeného praxí a přitom levného řešení !
Elektronické obchodování
jednorázový kurz
Účastníci zvládnou: uvědomit si význam komunikace v procesu řízení a ve vztazích se zákazníky v tržním prostředí komunikační proces, jeho jednotlivá…
Účastníci zvládnou: poznat co je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat přípravu na vyjednávání samostatně nebo v týmu možné strategie pro…
Seminář je určen obchodníkům, manažerům a všem, kteří mají zájem zlepšovat svoji profesionální komunikaci. Účastníci semináře si osvojí zásady kladení…
Seminář je určen všem, kteří mají zájem o růst své profesionality, o posilování schopnosti produktivně řešit konfliktní situace tak, aby to přineslo…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
2x2 hodiny týdně 140 pedagogických hodin za 2 semestry max. 12 posluchačů v kurzu
Veškeré programy jsou sestavovány kompletně na základě požadavků a potřeb klienta, proto neuvádíme jejich detailní popisy. Na základě Vašeho požadavku…
Veškeré programy jsou sestavovány kompletně na základě požadavků a potřeb klienta, proto neuvádíme jejich detailní popisy. Na základě Vašeho požadavku…
Model se zaměřuje na dvě základní oblasti osobního prodeje: (1) systém řízení prodejních aktivit a (2) profesionální komunikaci prodejců. ?Úspěch…
Rozhodnutí o vstupu na nové trhy vyžaduje relevantní informace o tržní situaci, vhodných obchodních partnerech, legislativě, konkurenci atd. Někdy je…
Vzdělávací programy slouží k rozvoji pracovní kompetence cestou osvojení a prohloubení doporučených znalostí a dovedností. Nástrojem rozvoje jsou…
Vzdělávací programy slouží k rozvoji pracovní kompetence cestou osvojení a prohloubení doporučených znalostí a dovedností. Nástrojem rozvoje jsou…
Cílem tohoto programu je získat informace a dovednosti, které účastníkům umožní efektivněji zvládat lidskou komunikaci tak, aby podporovala vzájemný…
Cílem tohoto programu je seznámit účastníky s legitimitou konfliktů. Dále uvědomit si vlastní způsob řešení a jeho důsledky. Konflikt je chápán jako…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.