KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Popis kurzu na míru KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Cílem tréninku je naučit se principům a postupům zvládnutí organizační krize, prakticky natrénovat způsoby interní a externí komunikace, které minimalizují dopad krizové situace.                    

5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:

  • Porozumět procesům provázejícím krizi a umět jim prostřednictvím důsledné komunikace předcházet.
  • Pochopit principy krizové komunikace s klientem i směrem k veřejnosti.
  • Řídit interní krizovou komunikace při náhlých krizích.
  • Využívat komunikaci jako nástroj vyrovnávání se s dlouhodobými či globálními krizemi.
  • Vyvarovat se typických chyb při komunikaci v krizi.


Metodika:
Klíčové principy jsou demonstrované na případových studiích dobré a špatné krizové komunikace. V modelových situacích účastníci zažijí tvorbu krizových scénářů, nacvičí si jak komunikovat navenek a hlavně uvnitř organizace, připraví motivační prohlášení pro krizovou situaci ve firmě. Součástí tréninku je použití videokamery a následný rozbor záznamů i živé zpětné vazby.

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.