KOMUNIKACE S VNITŘNÍM KLIENTEM - KOLEGOU

Popis kurzu na míru KOMUNIKACE S VNITŘNÍM KLIENTEM - KOLEGOU

Určeno pro
manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů.

Cíl:
Seznámit účastníky se základními principy „proklientské“ orientace v organizaci; zlepšení vzájemné spolupráce s kolegy – vnitřními klienty, tak aby byla efektivní a pomáhala při rozvoji dobrých pracovních vztahů.

Obsah:
* Pochopení pojmu vnitřní klient – jaký význam má v kultuře naší organizace
* Jaký užitek přinášejí dobré vztahy s vnitřními klienty
* Zhodnocení kvality práce s vnitřním klientem – proaktivní přístup k řešení obvyklých situací
* Systémy, procesy a postupy – nakolik jsou pro a protiklientské
* Řešení obtížných situací ve vzájemných vztazích

Metody výuky:
Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmová práce, testy, hry a modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.