KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Popis kurzu na míru KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Cíle

  • uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků
  • zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka
  • zlepšit se ve stanovování efektivní strategie rozvíjení obchodu s klíčovými zákazníky

 

Kurz je určen pro

obchodní zástupce.

 

Obsah

Charakteristiky klíčového zákazníka

Analýza klíčového zákazníka

Analýza postavení firmy u klíčových zákazníků

Péče o klíčové zákazníky

Stanovování cílů a plánů rozvoje obchodu s klíčovými zákazníky

 

Charakteristika a forma

„Key Account Management" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a tréninkové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • trénink
  • individuální práce


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a šest ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.