Popis kurzu na míru JAK VYUŽÍVAT MÉDIA pro podporu prodeje a při budování jména firmy
Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit
Obsah: Média jako marketingový nástroj * Kde zveřejňovat informace a kde ne (cílová skupina a struktura médií) * Rozdíl mezi reklamou a PR (superlativy, pravdivost, negativní informace) * Řízená komunikace (kdy má či nemá smysl založit ve firmě PR oddělení) Čím a jak zaujmout novináře * Efektivní výběr informací * Hledání „příběhů o firmě a výrobcích“ * Jak informace (ne)dostat do médií (nejčastější chyby při osobním jednání s novinářem) * Co dělat, když tisk firmu kritizuje Komunikační nástroje * Tisková zpráva * Tisková konference * PR článek a interview (vyhozené peníze anebo dobrá investice?) * Internet Praktické cvičení * Tisková zpráva * Výběr informací pro PR článek
Metody výuky: Nácvik vyjednávání s novinářem, cvičení interview, příklady z praxe, výměna zkušeností mezi lektorem a účastníky (z teorie do praxe).
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.