Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty

Popis kurzu na míru Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty

CÍLE TRÉNINKU
* Prohloubit získané komunikační dovednosti.
* Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty.
* Naučit se čelit manipulaci a agresivitě ze strany druhých.

OBSAH
Připravený program bude naplněn příklady z praxe účastníků. Průběh semináře mohou ovlivnit aktuální požadavky a náměty účastníků, jež budou rámcově souviset s danou problematikou.
* co je konflikt
* přístup ke konfliktu a styly jednání v konfliktních situacích
* jak vnímám sebe sama
* zásady komunikace v konfliktních situacích
* jak jednat s rozčíleným člověkem
* jak zvládnout vlastní negativní emoce
* emoční inteligence
* transakční analýza (TA) a její využití pro efektivní zvládání komunikace s druhými
* typologie osobnosti – jak jednat s jednotlivými typy lidí, jaký/á jsem
* jak se bránit nátlakovým taktikám partnera, jak překonat nesouhlas partnera – průlomové vyjednávání
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.