Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí). Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCityRegistrujte se hned!
Místo konání
Region:
Moravskoslezský kraj
Adresa:
OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek
Termín
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Popis kurzu Profesionální prodejní dovednosti
Určeno: Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku se zákazníky. Cíle školení: Naučit se účinné a praktické metody prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, na vysoké úrovni prezentovat své zboží nebo služby. Obsah školení:
Zásady efektivní komunikace
Nové trendy v obchodování
Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
Komunikační šumy
Brzdy a ztráty při komunikaci
Umění empatie - klíč k ovládání taktu
Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
Základy obchodního jednání
6 etap obchodního jednání
Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
Tipování zákazníka
Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
Získej zákazníka v prvních 5 větách
První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
Kupní signály zákazníka
Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
Tipy k jednání o ceně
Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
Reflexe celého tréninku
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde