Profesionální prodejní dovednosti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3976497
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Moravskoslezský kraj
  • Adresa:
    OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Profesionální prodejní dovednosti

Určeno:
Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku se zákazníky.
Cíle školení:
Naučit se  účinné a praktické metody prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, na vysoké úrovni prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah školení:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat
  • Komunikační šumy
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie  - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
  • Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Tipování zákazníka
  • Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Kupní signály zákazníka
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde