Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky Neakreditovaný kurz Popis kurzu: Kvalitní komunikace je základem každého dobrého vztahu - tedy i pracovního. Ale není to vždy jednoduché! Jak to udělat, abych jako vedoucí dosáhl stanovených cílů a zároveň si zachoval s lidmi dobré vztahy? Na kurzu vás provedeme krok za krokem nejrůznějšími situacemi, které denně se svými pracovníky řešíte. Zažijete výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech. Komunikace je založená na vzájemném respektu, naslouchání a hledání společného řešení. To je základem každého úspěšného vztahu. Naučíte se, na co se v komunikaci s druhým nejvíce zaměřit a soustředit. Po absolvování kurzu si budete jistí i ve zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich vás nezaskočí. Co mi kurz přinese (Cíle kurzu):
- Získáte zde mnoho praktických a jednoduchých návodů na efektivní komunikaci.
- Vše, co se naučíte, si rovnou v kurzu sami vyzkoušíte.
- Získáte jistotu při zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich vás nezaskočí.
- Osvojíte si formy asertivní reakce na námitky, kritiku a konfliktní situace.
- Nacvičíte si vhodné reakce v rámci komunikace.
Délka: Kurz zahrnuje
8 hodin teoretické výuky
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený?- Kurz je určen všem vedoucím pracovníkům, kteří se chtějí naučit se svými podřízenými efektivněji komunikovat, vést svůj team k lepším výsledkům a zároveň si umět získat i důvěru.
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah:
- • Komunikační styly • Definování silných a slabých stránek vlastního přístupu – sebereflexe • Emocionální a racionální úroveň komunikace • Role leadera – moje role v dialogu • Efektivní předávání informací – nastavení pravidel, zadávání pracovních postupů • Konstruktivní zpětná vazba – pochvala a kritika • Reakce na požadavky podřízených pracovníků + Jak říci NE • Asertivní reakce na námitky a kritiku • Řešení konfliktních situací