Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems.
- Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)
- Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)
- Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM
- Základní služby CUCM
- Import uživatelů a device pomocí BAT
- Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace
- Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)
- Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)
- Lokalizace uživatelského prostředí
- Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)
- Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser
- Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP
- Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel
- Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST
- Konference, MOH a transkoding
- IP Phone Services
- Možnosti tarifikace
Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP.