V rámci tohoto praktického semináře získáte přehled o možnostech využití a nástrojích interní komunikace. Získáte praktické návody, jak řešit různé krizové situace, jak odhalit překážky bránící účinné interní komunikaci, poznáte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace, tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti. Fungující interní komunikace je nezbytný základ pro celkové zvýšení efektivity práce (snížení nákladů a zvýšení výkonu) firmy/organizace.
- Význam a principy interní firemní komunikace
- Význam a principy interní firemní komunikace
- Pravidla interní a externí komunikace
- Role managementu v interní komunikaci
- Interní komunikace v organizační struktuře firmy
- Předpoklady fungování interní komunikace
- Cíle interní komunikace
- Informace ve firmě a její toky
- Hlavní chyby v interní komunikaci
- Strategie interní komunikace
- Chápání komunikace ostatních
- Nástroje interní komunikace – komunikační techniky a postupy (nastavení komunikačního mixu)
- Hodnocení interní komunikace
- Předcházení konfliktním situacím
- Krizová interní komunikace (základní pravidla komunikace v krizi)
- Techniky přímé komunikace
- Zpětná vazba – poskytování, přijímání
- Praktická komunikační cvičení, modelové situace, příklady z praxe