Popis kurzu
Cílem praktického workshopu je umět komunikovat ve konfliktních situacích a při projevech pasivity, agrese a manipulace. Získáte povědomí o konfliktu a způsobech, jak ho řešit. Dozvíte se o různých druzích jednání, které se v případě konfliktu objevují. Poznáte, co uplatnit pro to, abyste sami konfliktní komunikaci ustáli v práci, i jinde.
Trénink je určen manažerům, vedoucím pracovníkům, personalistům, úředníkům i účastníkům z řad veřejnosti, kteří chtějí řídit komunikaci v konfliktu a jde jim o to se s konfliktem vypořádat. Rozlišíte různé druhy komunikace a jednání, které mohou situaci komplikovat a vyhrocovat.Obsah kurzu
- Konflikt a řešení konfliktu
- Rozlišení pasivního, agresivního a manipulativního jednání
- Postup komunikace v konfliktu
- Řízení komunikace při projevech pasivity, agrese a manipulace