Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    'Lektoři z firmy: ICT Pro s.r.o. - školení garantují zkušení profesionálové z praxe z týmu Strict Professionals'
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    Sochorova 38, 616 00 Brno
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.
  • Charakteristiky produktu
  • Charakteristiky produktu
  • Produktové strategie
  • Produktový marketing
  • Zavádíme nový produkt
  • Produktové průzkumy jako marketingový nástroj
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - ICT Pro s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a sedm ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

ICT Pro s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Sochorova 38, 616 00 Brno

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.