Úvod
Průzkumy prokázaly, že celá řada začínajících i zkušených obchodníků dosahuje nižších výsledků, než by odpovídalo jejich potenciálu. Jedním z nejčastějších důvodů je nedodržení některých ze základních pravidel úspěšného prodeje. Prostřednictvím praktického nácviku si každý z účastníků uvědomí, které z jeho postupů jsou správné a které mu naopak brání v dosažení potřebných výsledků.
Cíle
Osvojit si účinnou a praktickou metodu prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Naučit se klást správné otázky, úspěšně argumentovat a odpovídat na obvyklé námitky.
Obsah
Jak úspěšně řídit obchodní jednání. Příprava návštěvy. Jak vytvořit pozitivní atmosféru. Taktika při jednání s klientem. Uspořádání a přizpůsobení argumentů. Základní kroky při zpracování námitky. Příprava příští návštěvy.
Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.
Určeno
Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou zaměřeni na obchodní činnost.