Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců - online kurz

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    4063864
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    online kurz
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců - online kurz

Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
  • Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
  • Diskuse, dotazy

UPOZORNĚNÍ:
Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde