Tento kurz je určen pro marketéry, manažery, vývojáře a další skupiny lidí, kteří chtějí získat přehled o základních ukazatelích návštěvnosti webů a mobilních aplikací. Cílem kurzu je seznámit uživatele se základními funkčnostmi Google Analytics, naučit je práce v předpřipravených přehledech tohoto nástroje a nastavit si měření cílů, kterých mají návštěvníci webu či mobilní aplikace dosáhnout.
Kurz vede lektor s více než 10 letou praxí v oblasti webové analytiky, zkušenostmi z předních e-commerce projektů v České republice s denní návštěvností více než 1 000 000 uživatelů a přesahem do dalších částí online marketingu (SEO, PPC, sociální sítě).
- Struktura účtu Google Analytics
- Struktura účtu Google Analytics
- Vytvoření účtu Google Analytics
- Instalace měřicího kódu
- Omezení Google Analytics
- Orientace v uživatelském rozhraní
- Základní ukazatele měření
- Nastavení vlastních cílů a událostí
- Práce se základními přehledy
- Export dat z Google Analytics