Na tomto kurzu Vás naučíme efektivně používat nástroje všech osmi kroků metodiky 8D. Dozvíte se, jak správně vytvořit fungující tým řešitelů a jak co nejlépe popsat řešený problém. Absolvent kurzu je schopen správně používat týmové nástroje k odhalení kořenových příčin problémů a ke stanovení efektivních nápravných opatření. Kurz je zaměřen i na efektivnější komunikaci mezi jednotlivými odděleními ve firmě a tvorbu profesionálních 8D reportů. Kurz je určen zejména pro osoby řešící zákaznické či dodavatelské reklamace, technické pracovníky, pracovníky oddělení kvality, technology, pracovníky výroby či pracovníky logistiky.
- Základní pojmy, neustálé zlepšování a cyklus PDCA
- Základní pojmy, neustálé zlepšování a cyklus PDCA
- Global 8D report – jednotlivé kroky
- Stěžejní úloha správně zvoleného týmu
- Jak správně popsat řešený problém
- Úloha zavedení prozatímních ochranných opatření
- Jak na odhalení těch pravých příčin problému a využití vhodných nástrojů
- Trvalé opatření, jeho význam, ověření a zavedení
- Jak trvale zabránit opětovnému výskytu problému
- Vyhodnocení činnosti týmu a úspěšnosti řešení
- Ověření pochopení problematiky na praktických příkladech