Dluhové poradenství v sociálních službách

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    seminář
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3973538
  • Akreditováno:
    akreditace MPSV
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    Hotel Avanti, Střední 61, 602 00 Brno
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Dluhové poradenství v sociálních službách

Kurz je určen těm účastníkům, kteří se ve své praxi setkávají s dluhovou problematikou a potřebují se více orientovat ve finanční gramotnosti a v právní legislativě týkající se této oblasti. Účastníci se dozvědí o povinnostech dlužníka v jednotlivých fázích dluhové situace, jaká je praxe vymáhaní dluhů a co se dá v takových situacích dělat. Dále poskytne důležité informace, jak efektivně sestavit základní návrhy a na co si dát pozor. Kurz je zaměřen prakticky, aby poskytl informace vycházející z běžné praxe, příklady budou prezentovány na kazuistikách klientů.

Absolvováním kurzu si účastník osvojí schopnosti jednání s klienty s finančními problémy. Naučí se podchytit vznikající problémy a řešit je hned na počátku. Rozšíří si přehledy o finanční gramotnosti a znalostech nutných pro jednotlivé sociální skupiny. Osvojí si schopnosti vyjednávání s věřiteli a exekutorskými úřady.

Program semináře:

  • Identifikace klienta
    • Členění klientů do skupin, přístup k jednotlivým skupinám.
  • Zjištění situace klienta
    • Identifikace problémů konkrétního klienta, vyhodnocení aktuálního stavu, vyhodnocení akutních stavů.
  • Možnosti řešení
    • Volba postupu práce s klientem, zajištění dostupnosti pomoci (právní, sociální).
  • Kontrola
    • Volba postupu práce s klientem, zajištění dostupnosti pomoci (právní, sociální).
  • Prevence
    • Přesah do jiných oblastí, ve kterých by mohly vzniknout nové – druhotné – komplikace.
  • Zpětná vazba
    • Duševní očista.
    • Odstup od klienta.
    • Vyhodnocení činnosti SP.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde