Ing. Daniela BURIANOVÁ, LL.M. auditor a daňový poradce, členka sekce pro neziskové organizace KDP ČR -specialistka na účetnictví neziskové sféry
Webinář je určen pro ekonomy a účetní příspěvkových organizací
Program:
Přednáší: Ing. Daniela BURIANOVÁ, LL.M. auditor a daňový poradce, členka sekce pro neziskové organizace KDP ČR -specialistka na účetnictví neziskové sféry
Termín: 1. prosince 2020 /úterý/ od 8.30 vstup do webináře a od 9,00 výklad lektora
Místo: online tj. webinářově
Cena: 1800,-Kč Nejsme plátci DPH
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
Jen pár otázek a odpovědí prosím k webinářové podobě z pohledu účastníka -
co je to webinář a co k tomu bude účastník potřebovat? Webinář je vlastně přímý přenos hlasu lektora, obrazu lektora a podkladových materiálů na obrazovku vašeho počítače - a to buď ve vaší kanceláři nebo třeba doma na home office ....
Jaký je třeba mít počítač k tomu, aby webinář fungoval? Namísto popisu technických parametrů softwaru a hardwaru mi dovolte uvést raději následující. Pokud si na počítači, kde budete sledovat náš webinář, vyzkoušíte následující test, tak si můžete být jisti v tom, že budete mít kvalitní přenos webináře. Klikněte si prosím třeba na www.seznam.cz či www.idnes.cz a pusťte si některé z mnoha zde přiložených videí. Pokud bude video přehráno kvalitně, tj. bez zakousávání videonahrávky a bez zadrhávání hlasů či zvukových efektů, tak máte dostatečně parametricky kvalitní počítač a přenos bude fungovat. V opačném případě webinář fungovat nebude a jediným řešením je dobré internetové připojení případně novější operační systém /např. Win10,8, Vista, 7/
Je třeba se seznamovat s návodem na použití videokonferenčního prostředí? Všem účastníkům posíláme cca tři pracovní dny detailní návody či instruktážní videa na stažení a práci s webinářovým systémem. V případě potřeby nabízíme telefonickou podporu – a to při zahajování webináře nebo kdykoli před tím, tzv. po telefonické dohodě na tel. 722 546 496
Platební podmínky u webináře? Pouze převodem! Nehraďte prosím zálohově, tj. dopředu před konáním. Po webináři obdržíte mailem daňový doklad/fakturu se 14denní splatností.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice
IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH
Mail: salvea.pce@volny.cz
Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496
Bankovní spojení: 9869935524/0600 MONETA MONEY Bank a.s.