Na semináři porozumíte způsobu volby vhodné metody kalkulace v podnikové praxi, získáte praktické dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů a určování cen, které by pokryly náklady, nesly zisk a nebyly vysoké pro zákazníky.
Pochopíte nejen nákladové stránky podnikání, ale také praktické nastavení cen podle principu vnímání hodnoty, kterou zákazník za zaplacený produkt očekává.
Seminář je určen pro manažery středního a vrcholového managementu firmy a majitele, kteří chtějí získat konkrétní poznatky o přípravě kalkulací a nastavování cen v sektoru služeb.
• náklady firmy, jejich uspořádání a sledování ve firmě,
• základy rozhodování při řízení nákladů,
• nákladové optimalizace,
• problematika rozdělení nákladů u služeb,
• volba správné kalkulační metody – základy,
• metodika tvorby cen – nákladově orientovaná, poptávkově orientovaná, konkurenčně orientovaná,
• nejčastější chyby v cenotvorbě a jak se jim vyvarovat,
• kalkulace cen zakázkových služeb, problematika a omezení,
• kalkulace vzdělávacích akcí,
• specifika kalkulace cen zdravotnických služeb,
• praktické příklady výpočtu kalkulací.
Odpovědi na dotazy.