Jak postupovat při vedení účetnictví, problematika vedení účetnictví v účetních firmách – dobrá rada nad zlato

  • E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Dodavatel

    Profil firmy na EduCity:
  • Akce

  • Typ akce:
    e-kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    4001257
  • Lektor

  • Popis
    Ing. Petr Pecháček- lektor a vývojář pro Microsoft Excel
  • Místo konání

  • Region:
    ONLINE
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis e-kurzu Jak postupovat při vedení účetnictví, problematika vedení účetnictví v účetních firmách – dobrá rada nad zlato

Cíle kurzu

Cílem semináře je seznámit účetní pracovníky, účetní firmy a jejich klienty s právy a povinnosti obou smluvních stran s postupy pro správné a bezproblémové zpracování účetnictví.


Na základě bohatých praktických zkušeností vás lektorka seznámí s konkrétními případy neshod mezi účetní firmou a klientem a s možnostmi řešení. Obdržíte vzor návrhu smlouvy na zpracování účetnictví a dále příklad, na kterém bude provedeno porovnání propočtu nákladů za zpracování účetnictví účetní firmou a zpracování účetnictví zaměstnancem v pracovněprávním vztahu. Na tomto semináři mohou posluchači probrat s lektorkou i své konkrétní problematické situace.


Chybně uzavřené smlouvy, nebo nedostatečně a chybně popsané pracovní náplně na vedení účetnictví již způsobily mnoho obtíží. Po absolvování tohoto semináře se vám mnohé objasní a budete již moci postupovat jistými a správnými metodami.

Určeno pro

Seminář je určen účetním firmám a jejich klientům, ale také i samotným účetním. Dále je vhodný i pro podnikatele, kteří se rozhodují, zda vezmou účetní do pracovněprávního vztahu, či si nechají zpracovat účetnictví účetní firmou – budou vysvětleny klady a zápory jejich rozhodnutí. Ideální a velice přínosné je, aby se semináře zúčastnil majitel firmy i se svou účetní.

Obsah kurzu

• vysvětlení důležitých paragrafů ze zákona o účetnictví ve vazbě na zpracování účetnictví,

• správné sestavení smlouvy pro vedení účetnictví, co by ve smlouvě nemělo chybět,

• práva a povinnosti obou smluvních stran,

• odpovědnost účetních,

• jak zamezit rekonstrukci účtnictví a jak postupovat, pokud se rekonstrukce musí provést,

• postupy předávání dokladů a podkladů a zpracovaného účetnictví,

• stanovení odpovědností,

• účetní sestavy a daňová přiznání.

Poznámka

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací v případě potvrzené úhrady den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Spustit e-kurz