Daniel Šmíd Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení souladu osobního stylu s firemní image. Pořádám semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku. Mými klienty jsou obchodní, servisní a poradenské firmy, pojišťovny a banky, konzultační společnosti a také výrobní firmy. Menší firmy i korporace. |
Video kurz si můžete přehrát kdykoli budete chtít a jak často si budete přát.
Součástí jednání s lidmi bude vždy naše chování k nim. To, jak se chováme k lidem, přímo ovlivňuje vzájemné vztahy. Pokud vám na vztazích s klienty a zákazníky záleží a chcete se ujistit, že vše, čím vztahy vytváříte, děláte dobře, zajímejte se o etiketu.
Zdraví první zákazník, nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání? Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?
Běžné situace v kancelářích, na schůzkách, při jednáních a obchodních obědech jsou pravidel etikety plné. Naučte se je s přehledem ovládat v tomto více jak hodinovém kurzu (délka 1:04:17).
Kurz je vhodný pro ženy i muže z oborů:
Dozvíte se:
Co si z kurzu odnesete?: