Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí). Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Popis e-kurzu Jira Service Desk
Jira Service Desk je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.
Cílová skupina
Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Deskových projektů
Osnova
Co je to Jira Service Desk
Licencování a správa uživatelů
Typy portálů – zákaznický, interní
Portál – nastavení, přizpůsobení
Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
Typy unikátních typů issues v Jira Service Desk – Bug, Incident, Service Request
Workflows – tvorba a správa
Screens – nastavení a práce s nimi
Tvorba front a jejich správa
Reporting v Jira Service Desk
SLA – nastavení a využití
Customer satisfaction – nastavení a využití
Reporting v Jira Service Desk
Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
Automatizace – nastavení a využití
Role a skupiny – jak je využít v projektech
Permissions – nastavení a troubleshooting
Emailové notifikace – nastavení a správa
Často využívané pluginy pro Jira Service Desk
Předpoklady účastníka
Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor
Orientace v problematice ITIL je výhodou
Základní znalost systému Confluence je výhodou
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde