Jira Service Desk

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    e-kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3985753
  • Místo konání

  • Region:
    ONLINE
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis e-kurzu Jira Service Desk

Jira Service Desk je velmi oblíbený nástroj pro zákaznickou nebo interní podporu. Chcete vědět, jak ho správně nastavit? Pak je tento kurz určen pro Vás.

Cílová skupina

Školení je určeno pro pracovníky podpory a pro administrátory Service Deskových projektů

Osnova

 

  • Co je to Jira Service Desk
  • Licencování a správa uživatelů
  • Typy portálů – zákaznický, interní
  • Portál – nastavení, přizpůsobení
  • Typy projektů – jak se liší Service Deskové od těch klasických
  • Typy unikátních typů issues v Jira Service Desk – Bug, Incident, Service Request
  • Workflows – tvorba a správa
  • Screens – nastavení a práce s nimi
  • Tvorba front a jejich správa
  • Reporting v Jira Service Desk
  • SLA – nastavení a využití
  • Customer satisfaction – nastavení a využití
  • Reporting v Jira Service Desk
  • Využití Confluence jako znalostní báze – propojení a nastavení
  • Automatizace – nastavení a využití
  • Role a skupiny – jak je využít v projektech
  • Permissions – nastavení a troubleshooting
  • Emailové notifikace – nastavení a správa
  • Často využívané pluginy pro Jira Service Desk

 

Předpoklady účastníka

 

  • Účastník kurzu má dlouhodobou znalost práce s Jira jako uživatel nebo administrátor
  • Orientace v problematice ITIL je výhodou
  • Základní znalost systému Confluence je výhodou

 

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde