Popis kurzu ITIL® Intermediate Lifecycle Continual Service Improvement 2011 Edition
ITIL® Intermediate Lifecycle: Continual Service Improvement (2011 Edition)
OSNOVA KURZU 1 - COURSE INTRODUCTION 2 - CSI INTRODUCTION 3 - CSI PRINCIPLES 4 - CSI PROCESS (SEVEN-STEP IMPROVEMENT PROCESS) 5 - CSI METHODS AND TECHNIQUES Gap Analysis Benchmarking Service Measurement Metrics Balanced Scorecard SWOT Analysis Return on Investment for CSI Service Reporting Methods and Techniques from other Service Management Processes
6 - TECHNOLOGY FOR CSI 7 - IMPLEMENTING CSI 8 - CSI CHALLENGES, CRITICAL SUCCESS FACTORS AND RISKS 9 - ADDITIONAL SOURCES OF INFORMATION 10 - SAMPLE DOCUMENTS AND TEMPLATES 11 - LIVING THE LIFECYCLE ASSIGNMENTS 12 - STUDY AND EXAM TAKING TIPS 13 - COURSE SYLLABUS 14 - KEY CONCEPTS REVIEW 15 - STUDY AIDS 16 - STUDY AIDS ANSWER KEY 17 - NOTE ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Aktuální osnova kurzu se může lišit v závislosti na pobočce, která ho nabízí. Více informací vám poskytnou naši obchodní zástupci.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.