Digitální účetnictví, daně a elektronická komunikace

  • E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Dodavatel

    Profil firmy na EduCity:
  • Akce

  • Typ akce:
    e-kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    4155509
  • Lektor

  • Popis
    MVDr. Milan Vodička- Milan Vodička je daňovým poradcem, vedoucím sekce IT KDP ČR, členem skupiny pro daně a pojištění Svazu průmyslu ČR, člen komise Technology Tax Committee při CFE Tax Advisers Europe. Má dlouholeté zkušenosti s vedením a řízením společností v oblasti IT/ITC a bohatou lektorskou a publikační činnost. Člen externího lektorského týmu 1.VOX a.s.
  • Místo konání

  • Region:
    ONLINE
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis e-kurzu Digitální účetnictví, daně a elektronická komunikace

Cíle kurzu

Na semináři se seznámíte s aktuální situací ohledně přechodu na digitální písemnosti a komunikaci jak s orgány veřejné moci, tak i soukromoprávní. Seminář se zabývá se otázkami, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků.


Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií. V otázkách elektronické komunikace je pozornost zaměřena především na datové schránky, ale i elektronickou poštu a portály.

Určeno pro

Seminář je určen zejména účetním, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátů, podnikatelům, členům statutárních orgánů, a dále všem, v jejichž pracovní agendě je elektronická komunikace.

Obsah kurzu

• konec éry papíru, nástup digitálních písemností,

• nová legislativa EU a ČR – aktuální situace i výhled do budoucna,

• právo na digitální služby – nový český zákon, přináší zásadní zlom?,

• změny a novinky v komunikaci, identifikaci, včetně BankID ad.,

• jak budeme zveřejňovat elektronickou účetní závěrku?,

• novela daňového řádu, nový portál MoJe Daně,

• umíte zajistit požadavky kladené na digitální písemnosti?,

• elektronické ověřování údajů – co lze zjistit přes internet,

• digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence,

• ukládání písemností – zajištění neměnnosti a průkaznosti,

• jak používat datovou schránku, novinky, tipy, judikatura,

• doručování datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu,

• náhrada podpisu použitím datové schránky,

• kde všude můžeme využít datovou schránku? A kdy musíme?,

• autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak,

• příklady digitalizace dokladů, účetní směrnice,

• rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat.


Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Spustit e-kurz