KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    PhDr. Lenka KOLAJOVÁ
  • Místo konání

  • Region:
    ONLINE
  • Adresa:
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

Cíl:
* Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
* Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních situací
* Umění jednat efektivně s kolegy
* Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
* Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

Obsah:
Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role
* Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
* Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
* Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
* Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
* Jak vytvořit co nejlepší první dojem
* Ice break aneb zaujměte jako profesionál
* Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
* Small talk
* Umění péče o klienty
* Úprava pracovního prostředí
Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality
* Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
* Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
* Co na nás prozradí neverbální komunikace
* Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
* Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
Vztahové strategie a spolupráce
* Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
* Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
* Umění vstřícnosti a profesionální asistence
* Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - STUDIO W

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

STUDIO W

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.