Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí). Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCityRegistrujte se hned!
Místo konání
Region:
Praha
Adresa:
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Termín
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
Popis jazykového kurzu Psychologie v marketingu a obchodu
Skryté psychologické mechanismy rozhodování zákazníků a jak s nimi pracovat Zamysleli jste se někdy nad tím, proč jste na nějakou nabídku řekli “ano”, i když jste vlastně nechtěli? Z jakého důvodu působí na zákazníky prezentace jedné firmy lépe než podobná prezentace jiné firmy? Při rozhodování o tom jaké nabídce věnovat pozornost každého z nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po základní psychologické mechanismy. Seminář přináší praktické i poučné poznatky o tom, jak vznikají nákupní rozhodnutí zákazníků a jak tyto informace využít i ve vašem podnikání. Co vám akce přinese? Rozhodnutí o koupi nějakého zboží či služby není založeno pouze na logických skutečnostech. Seznámíte se s psychologickými faktory, které mají na rozhodování lidí významný vliv a zjistíte, jak s nimi můžete pracovat. Vysvětlíme si to teoreticky a vyzkoušíme také několik experimentů přímo na semináři. Komu akci doporučujeme? Seminář je určen pro podnikatele a manažery firem, obchodníky, marketéry a pracovníky, kteří chtějí rozšířit své dosavadní znalosti a zkušenosti v oblasti marketingu a obchodu. Program akce ● Dva systémy myšlení. ● Ekoni vrs. normální lidé. ● Mocné slovo zdarma a další kouzla s cenou. ● Principy ovlivňování. Slovo lektora „Také se vám stává, že vyhovíte někomu v jeho požadavku, i když vlastně nechcete? Nebo uděláte nákupní rozhodnutí, se kterým nejste později spokojení? Naše chování je iracionální, ale na druhou stranu není náhodné. Rozhodovací mechanismy se dají předvídat, protože jsou trvalé a máme je napevno zakódované v mozku. Věřili byste, že stačí výsledek hodu kostkou k ochotě zaplatit za něco dvakrát víc? Nebo, že ke zvýšení prodeje o 40% stačí jedna správně položená otázka? Po tomto semináři pochopíte, z jakého důvodu to tak je.“
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde