Praktický telemarketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3905742
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis jazykového kurzu Praktický telemarketing

<strong>Určeno pro:</strong><br />
Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu a všem, kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování.<br />
<strong>Cíl školení:</strong><br />
účastníci posílí své komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu. Vyzkouší si reálné, nikoliv pouze modelové situace v jednání s klientem po telefonu.<br />
<strong>Obsah školení:</strong>
<ul>
<li>
Pravidla jednání po telefonu – odlišnosti od osobního styku</li>
<li>
Vytváření prvního dojmu – první dojem je nejsilnější i po telefonu</li>
<li>
Úsměv je slyšet</li>
<li>
Standardy v představování</li>
<li>
Pravidla jednání po telefonu</li>
<li>
Základy telemarketingu</li>
<li>
Charakteristika a výhody</li>
<li>
Přirozené vedení hovoru</li>
<li>
Kriteria úspěšnosti</li>
<li>
Aktivní vyhledávání nových obchodních možností</li>
<li>
Kolik minut má trvat standardní rozhovor?</li>
<li>
Intonace = základ telefonické komunikace</li>
<li>
Postoj a hlas – důležitý faktor k ovlivnění zákazníka</li>
<li>
Různé metody reformulace – jak to říci jinak a přece významově stejně</li>
<li>
Nasazení maximální ochoty a empatie</li>
<li>
Jak ukončit rozhovor</li>
<li>
Tři dobré tipy, jak mít stále dobrou náladu i po náročném rozhovoru se zákazníkem</li>
<li>
Jak si nenaběhnout, praktický nácvik</li>
</ul>
<strong>Reálná situace z praxe – Účastníci si před školením připraví 3 kontakty, na které v průběhu semináře na hlasitý odposlech zavolají. Následuje rozbor situací a zpětná vazba 360°.</strong>
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde