Situace z praxe: Zákazník si pořídil méně kvalitní a přesto dražší výrobek přímého konkurenta? Konkurenční boj zesiluje a je stále obtížnější se u… |
Situace z praxe: Obchodní jednání většinou končí na mrtvém bodě? Ve složitých okamžicích se pracovníci chovají intuitivně, často jim unikají stěžejní… |
Situace z praxe: Obraty firmy již velmi dlouho stagnují? Oslovit nového potencionálního zákazníka dělá obchodníkům velké problémy? Vymlouvají se na to… |
Situace z praxe: Stává se z obchodního jednání monolog? Obchodník nemá schopnost ani ochotu klientovi naslouchat? Klient nemá dostatek prostoru k tomu… |
Situace z praxe: Obchodníci jsou velice zdatní a do detailu rozumí všem technickým stránkám výrobku? Jsou výrobky, které prodávají, nejkvalitnější… |
Situace z praxe: Obchodníci jsou na dobré úrovni, umí zákazníkovi služby a výrobky dobře nabídnout a vysvětlit výhody?Nejhorší, co obchodníky může… |
Situace z praxe: Už to vypadá, že je zákazník rozmyšlen výrobek koupit?Obchodník tedy vyčkává? Zákazníkovi se už výrobek tolik nelíbí? Co se tedy… |
Situace z praxe: Všechny reklamace a stížnosti směřují ve společnosti k jedné osobě?Obchodníci i vedoucí pracovníci na tuto skutečnost spoléhají? … |
Situace z praxe: Obchodní firma je vcelku úspěšná. Má zavedené služby a obchodníci jsou velice zdatní. Daří se jim získávat nové zákazníky. Bohužel… |
Situace z praxe: V dnešní době komunikačních technologií je bráno používání telefonu jako něco samozřejmého. Ve firmě má telefon každý a většina… |
Situace z praxe: Firma hledá nové způsoby prodeje svých kvalitních výrobků. V prodejním plánu obchodního oddělení je na letošní rok zařazen veletrh… |
Situace z praxe: Obchodníci dobře zvládají svoji práci. Přes všechny úspěchy cítí ještě možnosti ke zlepšení. Často se objevují úvahy o tom, že pokud… |
Situace z praxe: Firma, kde pracují vynikající odborníci, se opakovaně potýká s problémy mezilidských vztahů, časté fluktuace a získávání nebo udržení… |
Situace z praxe: Společnost má vybudovanou vlastní prodejní strukturu, která je složena z několika obchodních míst. Na těchto místech a na centrále… |
Situace z praxe: Společnost prodává své výrobky na tuzemském a zahraničním trhu, což však není podmínkou. Konkurence společnosti neustále narůstá, a to… |
Situace z praxe: Podnikatelský subjekt stojí před otázkou jak zjistit, co očekávají zákazníci, jaké je jejich vnímání výrobku, jejich spokojenost, jak… |