Cíl: Zvýšení schopnosti samostatně a kvalitně vykonávat každodenní pracovní úkoly asistenta/ky, organizovat svoji práci, aktivně přispívat k vytváření… |
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah… |
Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat… |
Cíl: Ušetřit čas na administrativě, novinách, internetu, na ovládnutí angličtiny, na zkouškovém období apod. Vše zároveň při lepším zapamatování či… |
Cíl: Lepší pochopení toho, jak stres vzniká, jaké jsou jeho projevy a jak eliminovat následky stresu v osobním i firemním životě prostřednictvím… |
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
Cíl: Osvojit si schopnost ovládat svůj dech a hlas. Získat návyky hlasové hygieny. Trénovat rétorické dovedností. Obsah… |
Cíl: Zvýšení profesionality Vašich veřejných projevů, zvýšení Vaší sebejistoty při prezentacích a umocnění Vaší přesvědčivosti. Obsah: Pravidla… |
Cíl: Definovat cíle prezentace, analyzovat posluchače, připravit strukturu a obsah prezentace, vystupovat před posluchači, přesvědčivě, srozumitelně a… |
Cíl: Vytvářet kvalitní vizuální pomůcky, používat základní grafická pravidla, navrhovat grafický vzhled prezentace, tvořit návrhy jednotlivých snímků… |
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou… |
Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém… |
Cíl: Naučit se řídit změny v podniku, efektivně a pružně reagovat na změny, naučit se prosazovat změny. Obsah : Management změn - subjekt a objekt… |
Cíl: Zlepšit Vaše komunikační dovednosti, rozšířit Vaše znalosti o různých taktikách vyjednávání, procvičit si postupy vedení obchodního vyjednávání. … |
Cíl: Seminář napomáhá lépe pochopit pravidla komunikace, ať již verbální či neverbální. Prostřednictvím praktického nácviku umožňuje zdokonalit Vaše… |
Cíl: Zdokonalit Vaše komunikační dovednosti v symetrických (partnerských) i asymetrických vztazích (např. podřízený vs. nadřízený). Prohloubit Vaši… |